Doprava a platba

Ceny dopravy ČESKÁ REPUBLIKA

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Dobírka Platba kartou nebo převodem Zdarma při objednávce nad
Česká Pošta Balíkovna 89 Kč +45 Kč 89 Kč 1000 Kč
Česká Pošta Balík Na Poštu 109 Kč +45 Kč 109 Kč 1000 Kč
Česká Pošta Balík Do Ruky 139 Kč +45 Kč 139 Kč 1000 Kč
Zásilkovna doručení na adresu CZ 139 Kč +45 Kč 139 Kč 1000 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Z-Point 95 Kč +45 Kč 95 Kč 1000 Kč
PPL 139 Kč +45 Kč 139 Kč 1000 Kč

Ceny dopravy SLOVENSKÁ REPUBLIKA

Přehled cen dopravy Platba dobírkou Dobírka Platba kartou nebo převodem
PPL Slovensko na adresu 170 Kč +65 Kč 160 Kč
Zásilkovna doručení na adresu SK 159 Kč +65 Kč 149 Kč
Zásilkovna na výdejní místo Z-Point 149 Kč +65 Kč 139 Kč

Dodací lhůty

„Když teď produkt objednám, kdy jej obdržím?“.

  • Skladem:

    Produkt budeme při objednávce do 13. hodin tentýž, nejpozději další 1-2 pracovní dny expedovat, následující 1-3 pracovní dny bude kterýmkoli z přepravců doručen na Vaši adresu nebo na Vámi určené výdejní místo

Nejvýhodnější doručení až domů

Kurýrní služba doručuje zásilky následující 1-3 pracovní dny po převzetí balíčku. Expedici zásilky Vám vždy potvrdíme emailem a to včetně čísla balíčku, odkazu na sledovací systém přepravce, ve kterém následně můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

JAK PROBÍHÁ DORUČENÍ BALÍČKU?

Kurýr zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Doporučujeme při zadání objednávky zvolit dodací adresu, na které se po většinu dne vyskytujete, kurýři Vám zásilku doručí kamkoli, samozřejmě i do zaměstnání. Kurýři služby kontaktují zákazníky telefonicky v den doručení v dopoledních hodinách, aby se s Vámi domluvili na časových možnostech a místě předání. V případě, že po telefonické dohodě nebudete na adrese zastižen, kurýrní služba se pokusí balíček dodat následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete přítomni, zásilka bude vrácena na náš centrální sklad a objednávku budeme nuceni stornovat. Rádi bychom upozornili, že nejsme schopni předem ovlivnit hodinu doručení. Konkrétní čas dodání je možné dohodnout přímo s kurýrem v den doručování zásilky.

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírejte. Kontaktujte nás na infolince +420792296111, abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud Vám do tří pracovních dnů od obdržení e-mailu o expedici nebude balíček doručen a přepravní služba se s Vámi nespojí, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na lince +420792296111.

Možnosti platby

Pro Váš maximální komfort nabízíme několik způsobů provedení platby. Stačí zvolit ten, který je pro Vás nejpohodlnější. Možnosti platby pro Vaši objednávku se Vám zobrazí v rámci volby způsobu dopravy.

  • Dobírka:

    Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Stručně řečeno, cenu balíčku uhradíte hotově nebo kartou při převzetí.

  • Platba převodem na účet:

    Zvolíte-li platbu převodem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme. Berte prosím na vědomí, že platby složenkou neakceptujeme. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do pěti pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.

  • Platba kreditní kartou / prostřednictvím GoPay:

    Přejete-li si objednávku uhradit přes GoPay, zvolte prosím tuto možnost při volbě způsobu platby. Následně objednávku potvrdíte a budete automaticky přesměrováni do platebního rozhraní.

Zpět do obchodu